Σεπτέμβριος 26 2016 21:57:36
Περιεχόμενα
Χρήστες online
· Επισκέπτες online: 3

· Μέλη online: 0

· Σύνολο μελών: 118
· Νεότερο μέλος: THEODOROS SFIKAS
Έρευνα
Περιοδικά - Journals
AJA
Αrachnion
JoDE
Didaskalia
Ελληνική Ποίηση
e-telescope
Gottinger Forum
Histos
Intrl Classic Studies
Medicus
Samizdat
SJA on line

Πανεπιστήμια
Ε.Α.Π.
Αιγαίο-ΤΠΤΕ
MIT Opencourseware
Παν. Θεσσαλίας

Παρεμβάσεις
Ομπρέλα
Stress

Πολιτισμός
Ethnologue
Open net
Διοτίμα
Beazley Archive
Duke Papyrus Archive
Κόμβος
Ιθάκη - Καβάφης
Achaeology on line
Roman Law
Greek-Roman Antiquities
STOA
Congress Library
Stanford Encyclopedia

Γραμματεία
Project Perseus
Μικρός Απόπλους

Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Βιβλιοθήκη παν. Κρήτης
Ε. Κ. Τεκμηρίωσης
Εφημερίδες-Περιοδικός τύπος
Σ.Ν. Ελληνισμού
Ελληνομνήμων
Γαλλική Σχολή
Internet Archive
Bibliotheca Augustana
Μυριόβιβλος
DOAJ

Ελληνισμός
Οδυσσέας
IΜΕ

Blog
Scientia
Ροΐδη Εμμονές
Ανορθογραφίες
Περιγλώσσιο
Λέξημα
Ιστορικά Θέματα
Γιώργος Πήττας
Πολίτης Πήττας

Επιστημονική περιοδική έκδοση Archive
Το Project Archive είναι διαδικτυακή επιστημονική περιοδική έκδοση ανοικτού περιεχομένου, που έχει ως στόχο της τη δημοσίευση επιστημονικών μελετών και δοκιμίων σε θεματικές ενότητες που σχετίζονται με κάθε όψη του πολιτισμού. Η ελπίδα μας είναι πως θα χειριστείτε το δημοσιευμένο υλικό για τις προσωπικές σας ερευνητικές ανάγκες. Δεν επιθυμούμε να το δούμε αντιγραμμένο σε μελέτες ή διαφημίσεις παντός είδους, οι δε συγγραφείς επιφυλάσσονται του δικαιώματός τους στην πνευματική ιδιοκτησία επί των κειμένων τους... Καλή περιήγηση

Υποβολή Εργασιών


Οι συγγραφείς που υποβάλλουν τις εργασίες τους στη δικτυακή έκδοση Archive, παρακαλούνται να λάβουν υπόψη τούς παρακάτω κανόνες καλής λειτουργίας:

1. Οι εργασίες υποβάλλονται στην Ελληνική, Αγγλική, Γερμανική, Γαλλική, Ρωσική ή Ιταλική γλώσσα και συνοδεύονται από μία περίληψη περίπου 250 λέξεων σε γλώσσα άλλη από εκείνη της εργασίας.
2. Προτιμούνται οι εσωτερικές παραπομπές τύπου APA Style, χωρίς ωστόσο να αποκλείονται άλλοι τρόποι τεκμηρίωσης, ανάλογα με το επιστημονικό αντικείμενο.
3. Εκτός της δικτυακής υποβολής, κανόνας καλής πρακτικής είναι η ταυτόχρονη αποστολή της εργασίας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
4. Ανώνυμες εργασίες δεν δημοσιεύονται.
5. Eίναι υποχρέωση του συγγραφέα να εξασφαλίζει γραπτή άδεια για την αναπαραγωγή υλικού δικού του ή άλλου συγγραφέα, που έχει δημοσιευτεί αλλού ή είναι αδημοσίευτο και προστατεύεται από τον νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.
6. Για την online υποβολή δημοσίευσης, β/παρουσίασης ή online βιβλίου οι συγγραφείς θα πρέπει πρώτα να εγγραφούν ως μέλη του συστήματος.

Κριτική Επιτροπή


Βερνίκος Νικόλας, επίτ. καθ. Ανθρώπινης Οικολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Δασκαλοπούλου Σοφία, καθ. Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Κόκκινου Γεωργία, PhD in Cultural Technology
Μαραβέλια Αμάντα Αλίκη, Δρ Αιγυπτιολογίας, Πανεπιστήμιο Limoges, Δρ. Αστρονομίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μόντη Αικατερίνη, Παιδίατρος, Δ/ντρια Ε.Σ.Υ.
Τσοπάνης Κων/νος, Δρ Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Θρησκευμάτων, Συγγραφέας


Δημοσιεύσεις
The course of Phaedra’s erotic passion in Euripides’ Hippolytus
Vasileios Dimoglidis, University of Ioannina (Greece), Department of Classics

Zusammenfassung: Das Ziel dieser Arbeit ist es, den evolutionären Verlauf der erotischen Leidenschaft von Phaedra für ihren Stiefsohn Hippolytos, in Euripides´ gleichnamiger Tragödie, zu präsentieren. Ein weiterer Punkt, der gleichzeitig diskutiert wird, ist die Bildung der Leidenschaft durch andere dramatische Personen, insbesondere die Amme und Hippolytos. Der Verlauf der erotischen Leidenschaft und ihre Transformation in andere Gefühle, wie die Tendenz zur Rache, sind die wichtigsten Fragen zu berücksichtigen. Euripides hat die Persönlichkeit von Phaedra durch diesen Entwicklungsverlauf der Leidenschaft gebildet. Der erotische Wahnsinn der Hauptdarstellerin wird auf verschiedene Weisen dargestellt. Am Anfang zeigt es sich als Delirium (v.208) und Krankheit, die Phaedra zu bezwingen versucht. Man bemerkt auch, dass ihre Leidenschaft ins Miasma (v.317) sich gestaltet. Ihr Übermaß der Grenzen ist ein Verhalten, das sie zur Schande bringt und ihrem öffentlichen Image in einer Zeit, wo δήμου φάτις (d.h. die Meinung, die die Leute über jemanden haben) eine vorherrschende Bedeutung hat, droht. Schließlich wird die erotische Leidenschaft der tragischen Darstellerin vernichtet und verwandelt sich in eine Neigung zur Rache von Hippolytos.
· SystemAdmin Μάρτιος 30 2016 04:05:36 · Περισσότερα · 26585 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Νέα επιχειρηματική ηθική ή κοινωνικό άλλοθι;

Ανδρέας Δαβαλάς, Δρ. Πολιτικής Κοινωνιολογίας

Υπό συνθήκες οικονομικής παγκοσμιοποίησης παρατηρείται μια τάση επαναπροσδιορισμού των επιχειρηματικών στρατηγικών με γνώμονα την ενσωμάτωση των αρχών της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (Ε.Κ.Ε). Παρότι η νέα ορθοδοξία στο management περικλείει το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος στο πλαίσιο μιας βιώσιμης ανάπτυξης, το ερώτημα αν και κατά πόσο η ηθική του επιχειρείν μπορεί να συντονιστεί με τις κοινωνικές αξίες και προσδοκίες, παραμένει στην πράξη το μεγάλο ζητούμενο. Παρότι στις δυτικές κοινωνίες η εποχή των παραδοσιακών μορφών εκμετάλλευσης δείχνει να έχει παρέλθει, στο σύγχρονο περιβάλλον της διαρκούς διακινδύνευσης, νέες προκλήσεις αναδύονται συνεχώς στις οποίες η Ε.Κ.Ε πλημμελώς μόνο μπορεί να ανταποκριθεί εξαιτίας μιας σειράς εγγενών αδυναμιών συμφιλίωσης του κέρδους με την κοινωνική προσφορά. Ίσως το πρόβλημα θα πρέπει να επανεξετασθεί υπό το πρίσμα των εν γένει οικονομικών συγκυριών που βιώνουμε στις αρχές του 21ου αιώνα και με δεδομένο πια ότι οι θεμελιώδεις – οικουμενικές αξίες του ανθρώπου δεν μπορούν πλέον να αποτελούν αντικείμενο αγαθής προαίρεσης.
· SystemAdmin Σεπτέμβριος 29 2015 12:25:19
Περισσότερα · 39091 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Κομποστοποίηση
Κ. Καλογερόπουλος ΥΔ Πολιτισμικής Τεχνολογίας

Το κομπόστ είναι οργανική ύλη που αποσυντίθεται και ανακυκλώνεται ως λίπασμα στο έδαφος και η κομποστοποίηση η διαδικασία παρασκευής του. Αποτελεί βασικό συστατικό στην οργανική γεωργία. Στο απλούστερο επίπεδο, η διαδικασία της κομποστοποίησης απαιτεί απλά βρεγμένη οργανική ύλη γνωστή ως πράσινα απόβλητα (φύλλα, υπολείμματα τροφών) και τη διάσπασή τους σε χούμο μετά από μια περίοδο εβδομάδων ή μηνών. Η σύγχρονη, μεθοδική κομποστοποίηση είναι πολυβηματική διαδικασία, που προϋποθέτει στενή παρακολούθηση της διαδικασίας με συγκεκριμένη πρόσθεση νερού, αέρα, άνθρακα και πλούσιων σε άζωτο υλικών. Η διαδικασία της αποσύνθεσης υποβοηθείται από τον τεμαχισμό της φυτικής ύλης, την προσθήκη νερού και την εξασφάλιση τού ορθού αερισμού με την τακτική περιστροφή του μείγματος. Χρησιμοποιούνται επίσης σκώληκες και μύκητες για την περαιτέρω διάσπαση του υλικού. Βακτήρια που χρειάζονται οξυγόνο (αερόβια βακτήρια) και μύκητες διαχειρίζονται τη χημική διαδικασία που μετατρέπει τα προστιθέμενα υλικά σε θερμότητα, διοξείδιο του άνθρακα και αμμώνιο. Το αμμώνιο (NH4) είναι μορφή του αζώτου που δεν χρησιμοποιείται άμεσα από τα φυτά, αλλά μετατρέπεται περαιτέρω από τα βακτήρια σε νιτρικά (NO3) μέσω της διαδικασίας της νιτροποίησης.

· SystemAdmin Αύγουστος 03 2015 01:37:18
Περισσότερα · 52574 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Attempts for Philological Critique of Translation in Euripides
This work is a small pilot part of a forthcoming paper that examines the translation attempts for ancient tragedy. The system of criticism of translation in Greek tragedy is a system established by assistant professor of Ancient Greek and Latin Literature Helen Gasti in her lectures of Ancient Greek Tragedy. Many times this system has been misinterpreted and is rated as abstruse. However this is an unfair judgment. Through this system is distinguished each translator’ s interpretative approach of ancient tragedy, since every translation is an interpretation of the text.

Vasileios Dimoglidis e-mail: basilisdimo@yahoo.gr
· SystemAdmin Ιανουάριος 19 2015 14:29:44
Περισσότερα · 37560 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Ρενέ Ντεκάρτ
Κ. Καλογερόπουλος, ΥΔ Πολιτισμικής Τεχνολογίας

Ο Καρτέσιος (Γαλ. René Descartes [ʀəˈne deˈkaʀt], Λατ. Renatus Cartesius) (31 Μαρτίου 1596 στη Λα Αι (La Haye en Touraine) - 11 Φεβρουαρίου 1650 στην Στοκχόλμη) ήταν Γάλλος φιλόσοφος, μαθηματικός και επιστήμονας φυσικών επιστημών. Θεωρείται σταθμός στην ιστορία της φιλοσοφίας, καθώς φέρεται δάσκαλος και ταυτόχρονα θύμα του Διαφωτισμού. Προσπάθησε και κατόρθωσε να απεγκλωβίσει τη φιλοσοφία από τον σχολαστικισμό, να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη στις νοητικές δυνάμεις του ανθρώπου και να απελευθερώσει το ανθρώπινο πνεύμα από την αυθεντία του παρελθόντος. Οι ιδέες του, όμως, έγιναν στόχος του εμπειρισμού που επικράτησε μακροπρόθεσμα. Αλλά και οι βασικές ιδέες του λειτούργησαν σε πείσμα των προθέσεών του. Θέτοντας τα όρια μεταξύ πνευματικού και υλικού κόσμου και αντιμετωπίζοντάς τον ως επαρκές και αυτόνομο αντικείμενο μελέτης, βοήθησε στην επικράτηση του υλισμού έναντι της πνευματοκρατίας. Υλιστές του 18ου αιώνα όπως ο Ντήτριχ Χόλμπαχ (Dietriech von Holbach, 1723-89) και ο εγκυκλοπαιδιστής Ντενί Ντιντερό, χρησιμοποίησαν τη γεωμετρική αντίληψη του Θεού που αποσύρεται μετά τη δημιουργία. Συνδυάζοντας την άποψή του με τη μηχανιστική ερμηνεία του ζωικού βασιλείου, προώθησαν την υλιστική θεώρηση του κόσμου.
· SystemAdmin Μάρτιος 17 2014 19:16:09
Περισσότερα · 74259 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Ο αρχαιολογικός χώρος ως θεατρικός χώρος και η συμβολή του φωτισμού
Κ. Μπριασούλης Δ.Π.Μ.Σ.«Διαχείριση Μνημείων: Αρχαιολογία, Πόλη και Αρχιτεκτονική»

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται παγκοσμίως μία συντονισμένη προσπάθεια για την αξιοποίηση των μνημείων και των αρχαιολογικών χώρων. Με την αλλαγή των κοινωνικοπολιτικών συνθηκών και την άνοδο του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου έχει καταστεί κατανοητό ότι η επιστροφή στο παρελθόν και η καλύτερη γνώση της ιστορίας του ανθρώπου μπορεί να φανεί ευεργετική για το μέλλον του σύγχρονου ανθρώπου. Ο άνθρωπος του 20ου αιώνα θέλει να έρθει σε επαφή με την ιστορία του και να ξεφύγει έστω και λίγο από τη σκληρή πραγματικότητα, η οποία του επιβάλλει έναν αλλοτριωτικό τρόπο ζωής από τον εαυτό, το φυσικό περιβάλλον, το συνάνθρωπο. Ένα από τα αποτελέσματα αυτής της θέλησης για διαφυγή από την καθημερινότητα είναι και η αύξηση της επισκεψιμότητας των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων.

· SystemAdmin Μάρτιος 02 2014 14:18:21
Περισσότερα · 72333 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Εμπειρισμός, κοινωνικό συμβόλαιο και ιδιοποίηση στην πολιτική φιλοσοφία του Locke
Ιωαννίδου Άννα, δικηγόρος-Πολιτικός Επιστήμων, Κάτοχος ΜΔ στην Ιστορία, Φιλοσοφία και Κοινωνιολογία του Δικαίου, Τμήμα Νομικής ΑΠΘ

Ο Locke, θεμελιωτής της εμπειρικής γνωσιολογίας, εισάγει τον εμπειρικό ιδεαλισμό στη φιλοσοφική σκέψη, απορρίπτοντας τις θεωρίες περί των έμφυτων ιδεών. Από πρακτική οπτική γωνία, ασχολείται με το πρόβλημα της θεμελίωσης, της καταγωγής και της έκτασης της γνώσης.

· SystemAdmin Οκτώβριος 24 2011 18:41:51
Περισσότερα · 73568 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Elisabeth Epstein
by Nicolas Vernicos (Aegean University)

(née Ivanovna Hefter ) naquit à Zitomir (Jitomir), dans l’Ukraine, le 11 mars 1879 et est morte le 22 janvier 1956 à Genève, sa patrie d’adoption, en 1956, à l’âge de 77 ans. A vingt ans, le 21 avril 1898, elle s’est mariée au Dr. Mieszyslaw Epstein (1868-1931), médecin et ‘stadtrat’ de Munich. En 1928-30, époque de la correspondance qui suit, son fils, le docteur Alexandre Epstein, se trouvait au Sanatorium (Kurhaus) Furka à Arosa dans les Grisons. Selon les sources de la toile il mourut en 1946 à Genève.

· SystemAdmin Σεπτέμβριος 01 2011 23:46:39
Περισσότερα · 69645 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Πορνεία στην Βυζαντινή Ιερή Γη
Classics Ireland, 1996 Volume 3, Πανεπιστημιακό Κολέγιο Δουβλίνου, Ιρλανδία
Οίκοι ανοχής, Λουτρά και Μωρά, Πορνεία στην Βυζαντινή Ιερή Γη
Claudine Dauphin[1] Εθνικό Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών, Παρίσι

· SystemAdmin Δεκέμβριος 18 2010 18:07:42
Περισσότερα · 67714 Αναγνώσεις · Εκτύπωση
Σύνδεση
Username

Password



Δεν είστε ακόμη μέλος;
Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Ζητήστε νέο εδώ.
Πίνακας Ανακοινώσεων
Θα πρέπει να συνδεθείτε για να ανακοινώσετε μήνυμα.

Δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα μηνύματα.
Συνδεθείτε
Σύνθεση σελίδας σε: 0.07 δευτερόλεπτα 46,279,266 μοναδικές επισκέψεις